onsdag 20 januari 2010

Vinter i Göteborg


Ja, vintern hänger kvar i Göteborg. Temperaturen ligger runt nollan, så det är lite slaskigt... Jag gillade riktiga minusgrader bättre! Temat för Ordlös Onsdags är Vinter, och detta är vinter för mg. Snö på juldagen! Härligt! Att jag dessutom fått tummen ur och anmält mig till en grundkurs i Foto är skoj! Då kanske man kan ta sin amatörfotografering ett steg längre?

Har gjort en uppryckning på jobbet idag, check! Allting blir roligare om man anstränger sig lite extra! Fått ett eget rum idag, uppskattas med tanke på alla störiga telefonsamtal jag och mina kollegor kan få...

Ikväll blir det löpning med A, en mer social företeelse egentligen med tanke på att det är mera löpning än egentlig löpning. Det går framåt i maklig takt om jag säger så. Men ibland ska träning bara vara skönt också!

8 kommentarer:

  1. Fin vinterbild där snön bildat en skulptur runt busken.
    Ha en fin onsdag!

    SvaraRadera
  2. Är det snögubben som A, S & E gjorde???
    Tycker i alla fall att det var en riktigt snygg snögubbe och bild för övrigt...

    // Pär

    SvaraRadera
  3. jajamen, helt rätt Gilthas!

    SvaraRadera
  4. Oj, den gubben såg både risig och nertyngd ut!

    SvaraRadera
  5. I sne står urt og busk i skjul - flot fanget.

    SvaraRadera
  6. Fin vinterbild, hoppas att ni får lite mer snö så känslan får stanna kvar. :)
    Ha det gott.

    SvaraRadera
  7. Ja jag håller med om att vintern är vackrare när det är kallare! Runt tio minus är ganska perfekt! :O)

    Lycka till på fotokursen...sånt är alltid roligt!

    SvaraRadera