fredag 15 januari 2010

Torsdagsfotot....


Så har ytterligare en arbetsvecka gått....nästan. 6 timmar kvar innan det är dax för härlig helg. Det blir en lugn och skön helg med lite besök hos vänner och afterwork med f.d. kollegor.

Igår slutade 2 av mina närmsta kollegor, vilket var supertråkigt. Jag har numer inget bollplank eller mentorer på min arbetsplats som kan hjälpa en att bolla ut jobbiga situationer och som kan ge råd och tips. Dessutom har de varit goda kollegor under en jobbig tid på jobbet. Det är underskattat hur värdefullt detta är! Så när Stina sa hejdå igår, var det verkligen en stor klump i halsen på mig och tårar som brände bakom ögonlocken. Men efter en uppiggande timme på simhallen med A som peppade och lyssnade, så känns det OK igen. Inte bra men under kontroll. Att jag dessutom nu kan ta mig fram som ett proffs i ryggsim är också A förtjänst! Vi började öva på frisimmet också, men det är lite klurigare....

Torsdagsfotots tema denna vecka är Någon tittar på dig, och då ville jag gärna lägga in den härliga bild som jag lyckades ta på kompisen S och hennes dotter förra helgen.

7 kommentarer:

  1. Vilken fin och rofylld bild!

    Kämpa på med simningen!
    Hoppas det går bra på jobbet också.

    SvaraRadera
  2. Ja, sma bebisar är det svart att slita ögonen ifran, jättemysig bild...

    SvaraRadera
  3. Mysigt foto, jag har själv en 5månaders som jag ammar och jag kan inte sluta beundra henne när jag ammar. Trevlig helg!

    SvaraRadera
  4. Ett fint foto som värmer i hjärtat :-)

    SvaraRadera
  5. Du scorer kassen med fotoet dit :-D

    SvaraRadera