torsdag 12 november 2009

Lyckat!

Idag kan jag glädja mig åt flera saker, nämligen:
  • Idag har jag för första gången på 2½ vecka fått träna ordentligt. Förkylning ha rlagt sig och även snuvan! Som en hind på lätta ben kom jag runt en runda på 11 km, inte så tokigt! Inte jättesnabb tid, men helt godkänd också!


  • Fått lite ljusare perspektiv på framtiden, med lite snack och pepp från omgivningen


  • Jag, Magnus och A & J var ute och åt tillsammans igår och avslutade kvällen med att gå på Göteborgs Operans "Guys and dolls". Trots att maten endast var ok, och showen inte riktigt levde upp till mina förväntingar så hade vi en kanonkväll! Härligt att träffa goa vänner!
  • Bilden är från GöteborgsOperans hemsida
  • För en kvart sedan avslutade vi vårt projekt "kakel" i köket, och det blev kanonbra! Enkelt, snabbt, billigt och snyggt! här kommer lite efter-bilder.

3 kommentarer:

  1. Hej Emma!
    Kul å få ett mess från dig i min foto blogg...
    Nej, korgen fotade jag nog i oktober någon gång, men jag plockade trattisar i förra veckan....
    En halv ICA påse, det finns hur mycket som helst....
    så länge det inte är snö är det bara att plocka!
    Svamparna kanske är lite mer "blöta" nu men förkokar man dem så försvinner ju vattnet i alla fall....

    Snyggt jobbat med kaklet...
    duktigt ni är!
    Skulle behöva fixa om mitt kök i stugan med...
    men det kanske blir en plexiglas skiva med en läcker tapet bakom....

    Skickar över en massa freeeedags myysss till dig!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tja syrran! Hoppas det är trevligt hos fam J idag på Ts födelsedag o allt! Kaklet blev ju kanonfint! Skönt att det känns lite ljusare, jag tror att allt ordnar sig, på något sätt gör det ju det.
    Saknar dig men nästa helg kommer ni hit och det ska bli så roligt! Kramar från syster, systerson och svåger :)

    SvaraRadera
  3. Ursnyggt blir det - vad roligt!
    Nu får du titta in hos mig och ta emot en award!
    Sug på den lördagskaramellen, du ♥

    SvaraRadera