måndag 5 oktober 2009

Tillbaka till verkligheten

Man har landat med båda fötterna på jorden igen efter bröllop och semester....Jobbat sedan i onsdags, vilket inte var så värst motiverande! Men men....man kommer snart in i det igen!
Helgen bjöd på min första multisportstävling (på motionsnivå), där jag tillsammans med kompisen T klarade av både paddling, orientering, repellering nedför en klippa samt cykling i terräng! Otroligt kul och minst lika jobbigt! Men vi lyckades gå i mål med ett leende på läpparna, vilket måste ses som en bedrift med tanke på vädret...10 grader och snålblås och ösregn! Brrr... när man väl kom i mål. Jag kan meddela att uppladdning med 2 veckors vila från träning inte är att rekommendera inför denna typ av prestationer....

Måndag igen.....och dax att ta upp träningsrutinerna och börja äta vettig hemlagad mat igen!
Morot- och blomkålsmos med köttfärslimpa, check!
Löpning 45 min, check!






4 kommentarer:

  1. Jag kan bara säga att jag Beundrar er prestation! I det vädret!! Ojojoj, själv ligger man på latsidan :-)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Oj, jag blev trött bara av att läsa om det...
    Vilken grej!

    SvaraRadera
  3. Ja just det, jag skulle ju kommit då :(

    SvaraRadera
  4. Åh, vilken prestation! Grattis!
    Undra om det var er jag såg i lördags? Kl 10 såg jag några bära kanoter/kajaker vid Mölnlycke fabriker, vid ån mellan Landvettersjön och Rådasjön... skulle på föräldramöte för 11-åringens innebandylag.
    Kram!

    SvaraRadera