fredag 11 september 2009

Ny i bloggdjungeln

Så nu är man äntligen en del av den nya världen, nämligen BLOGGVÄRLDEN. Kände ett visst behov av att få en ventil där jag kan lufta alla mina intryck av världen.


Just nu kretsar det mest det mest kring nästa veckas stora händelse, mitt och mangans bröllop! Mycket småfix just nu, valskurs ikväll!! Genrep imorgon med vigselförrättaren, tänk om man inte kommer ihåg sina löften? Sedan är det kläninngar som ska lämnas in för pressning, skor som ska gås in för att förhindra skoskav...Är det ens möjligt att slippa det oavsett hur mycket man går in dem? Så just nu börjar man märka små tecken på bridezilla-tendenser...OOPS! Men man får väl vara glad att dem kommer först nu?


Löpning är min stora träningspassion just nu, och det är inte alltid så lätt att få in några bra pass med så fullbokade eftermiddagar. Men igår blev det i alla fall en rejäl genomkörare med polaren T, upp och ned för trollbacken vid 5 km-spåret i Skatås, GÖTT! Snart ska man ju multisporta...den 3 oktober ska vi cykla, paddla och springa järnet www.femmansmultisportrace.se/ !

Kom gärna och heja!

2 kommentarer:

  1. Va roligt att du ska gifta dig! Bror min gifter sig på lördag! Själv väntar jag ett braaaaa tag! ;-) Lycka till tjejen!

    kram
    Karin

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att du börjat blogga syrran :-) blir roligt med lite ljusa inlägg också som man kan glädjas åt.
    Min syster är förbannat bra hon också <3

    SvaraRadera