onsdag 30 september 2009

Guldglimtar från bröllopet

Så vad är det som etsade sig fast i minnet på oss från en sådan dag?
Den underbara morgonen jag hade tillsammans med mina tärnor, och som kändes lyxig!

Den härliga stunden då man såg varandra i våra utstyrslar, och våra leenden blev så gigantiska att vi inte kunde sluta.
Timmen innan vigsel då vi fotograferades och då man inte kunde fatta att denna underbart fina människa ska bli min man! Nervositeten som vi båda delade....




Vigsel med all fin musik av våra vänner, Sandra, Lena och David. Fields of Gold och Om, kunde inte varit bättre! Förodret av Jenny och dikten av Jörgen var underbara! Och trots lite stakningar vid löftena, skakande knän och ett "jajemen" istället för ett "Ja" först så blev vi gifta till slut.

Alla kramar och rörda blickar från familj och vänner efteråt värmde oss, och känslan av lättnad när vigsel var klar och man inte hade ramlat, sagt fel eller något annat! Nu var det fest!


Middagen med fantastiska tal från flera oväntade håll, och spex från goa vänner! Bildspelet från syster! Så mycket tid som lagts ner för att göra våran dag till något extra!


Bröllopsvalsen, där jag och Magnus överraskade alla med att showa lite! Och de överraskade oss med tända ljus överallt! Vilken stämning! Att sedan få dansa med alla föräldrar och andra!


Festen, DJ-Pärra öste på med disco-musik och dansgolvet fylldes med bröllopsgäster och flitigast av alla var jag!

Natten och mysstunden med Magnus lämnar jag utan kommentar...

Frukosten dagen efter med familj och vänner kändes otroligt skön!
TACK ALLA!

4 kommentarer:

  1. Hoppas ni hade en fantastisk dag! Varma lyckönskningar från fröken Andersdotter! :-)

    SvaraRadera
  2. Det ser ut - och låter - som om festligheterna blev väldigt, väldigt lyckade! Kanske att jag skulle kika på filmen från vårt bröllop... minnas lite...

    SvaraRadera
  3. Emma, videon från valsen kommer komma så fort jag fixat till allt. Dock vet jag inte hur kvaliten blev men det är kanske ändå något att komma ihåg.

    Lycka till i livet!

    SvaraRadera