onsdag 31 mars 2010

Vår, löpning och alla blickar framåt


Det finns flera saker som gör livet härligt just nu:

  • Våren är här på riktigt, jag har sett både snödroppar och krokus!

  • Ytterligare ett vårtecken är att vinterlöparbyxorna nu är för varma att springa i, dvs FRAM med sommartightsen! Nice!

  • Jag börjar mitt nya jobb 12 april, bara 4,5 arbetsdagar kvar!

  • På torsdag sticker jag och mange ned till Ullared och gör Gekås farligt! Shopping here I come.

  • Systersonen, på bilden ovan, har fått sina ögon kollade och hans synfel ska korrigeras med en operation i maj, lite läskigt me stor chans för att lyckas!

  • Syster yster berättade att det kan bli bröllop för dem nästa åt, tjohooo!

  • det är snart påsk, vilket inenbär långledigt, GREAT!

  • Fotokursen jag går på är fantastiskt lärorikt och kul.

Vad gör livet värt att leva för er just nu?

2 kommentarer:

  1. Det var ingen dålig solskens-lista!!
    För mig blir svaret enkelt: Emilia!!! Just nu känns det som om hon är meningen med livet :-)

    Så spännande med nya jobbet, ska bli kul att höra mer om sen...
    Kraaam!

    SvaraRadera
  2. Vilken fin bild på San-San :D

    SvaraRadera