tisdag 2 mars 2010

Skrämmande....

ja det är verkligen både skrämmande och en extrem kick att forspaddla. Så därför valde jag en bild från förra sommarens kurs till tisdagsfotots tema. Ögonblicket när man välter och hamnar under vatten är ganska skräckfyllt =) Dessto mer skrämmande är det att vi dessutom ska gå en fortsättningskurs i denna sport om bara 3 veckor. Hur ska det gå med alla denna snö och is? Värst vårfloden? Kanske blir väldigt mycket rock'n'roll, eller vad tror ni?

Jag har dessutom fått en hel del att fundera på i karriräväg, vilket också är fyllt av viss skräckblandad förtjusning. Så denna veckan kändes verkligen temat väl passande!

9 kommentarer:

  1. ujujuj, det förstår jag att det måste vara både skrämmande och tjusning. Ha en bra dag.

    SvaraRadera
  2. Det ser verkligen skrämmande farligt ut!

    SvaraRadera
  3. Wow, forsränning, häftigt! Men inget för mig, som har svårt klara av kanoter i lugna sjöar och vattendrag. :-) Kan tänka mig att adrenalinkicken är hög under och precis efter en sådan färd. Klart annorlunda tolkning, som är lite skrämmande för mig i alla fall. Lycka till med fortsättningskursen!

    SvaraRadera
  4. Forsränning verkar jätteroligt :) vad är det som händer syrran, har du blivit erbjuden jobb någon annanstans?? Nu får du allt berätta för lillassyster!

    SvaraRadera
  5. D ser spännande , skrämmande ut. Jag gillar vatten men mest att fiska i, är lite vattenskraj, vill helst inte doppa huvudet.

    Ha en bra kväll.

    SvaraRadera
  6. Det där skulle jag aldrig våga mig på. Ser skrämmande farligt ut.
    Lycka till med fortsättningskursen!
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  7. Hu ja, påminner om när jag utsattes för forsränning i Pauranki i Norrland - i en sådan där stor gummiflotte. Tror aldrig jag varit så rädd...

    SvaraRadera
  8. Ser tufft, kallt och skämmande ut!

    SvaraRadera
  9. Mycket skrämmande! Finns nog inte en chans att jag skulle våga mig på något liknande - särskilt inte i en vårflod som vittnar om den här skrämmande rejäla vintern ;)

    SvaraRadera